vdkooi-downunder.reismee.nl

Wer thús!

De laatste dagen hebben we vakantie. We zien en doen nog veel, maar hebben ook heerlijke relaxmomenten. Het is (alweer) prachtig weer, we genieten op de veranda van de zon.

Woensdag 25 maart is de verjaardag van Ineke, zij wordt (ook) 60 jaar. 's Avonds eten we bij Lake Ferry, de van der Kooitjes en de Kershaws. We vieren de verjaardagen van Ineke en Jan. Wat zien ze er allebei nog goed uit voor 60! Het is tevens ons afscheidsdiner. Het was zo goed om elkaar hier te ontmoeten.

Donderdag vertrekken we in alle vroegte vanuit het vakantiehuis. We leveren de auto's, die ons vier weken trouwe dienst hebben bewezen, in en vliegen om kwart over elf richting Christchurch. Met de shuttlebus worden we naar ons hostel gebracht, midden in het centrum.

's Avonds eten we aan de overkant van de weg, Ook Anne, Geoff en André zijn van de partij.

Vrijdag kunnen we tot twee uur nog heerlijk slenteren, winkelen, museum bezoeken en door de botanische tuin wandelen. Daarna vertrekken we richting vliegveld, waar we worden uitgezwaaid door Anne en Tyson.

Na een reis van 34! uur landen we om half twee zaterdagmiddag veilig op Schiphol.

We nemen afscheid en Ieder gaat zijns weegs.

Wim Jan en Alie brengen ons thuis, waar Joke appeltaart heeft gebakken en het eten klaar heeft. De koeien en skittle zien er goed uit en zijn niets tekort gekomen, dankzij de goede zorg van Henk en Joke (en natuurlijk de andere hulpttroepen!). De diepvries blijkt nog vol appeltaart te zitten, een kadootje voor jan van zijn broers en zussen. Dus 'kom mar del'.

Allemaal bedant voor jullie reacties. Wij kunnen terug zien op een super belevenis, waar we nog heel lang van zullen nagenieten. Vooral ook dankzij onze 6! fantastische kinderen.

Groetnis Jan en Geartsje.

Corrie

Prachtig Geartsje??